"
"

Veckans planer

Tisdag:
- Skola
- me Maja (?) :)
- ridaa :))

Onsdag:
- Skola
- me Maja (?) ;)
- dressyr

Torsdag:
- sista vanliga skoldagen! :DDD
- kaaanske stallet?
- Inga planer

Fredag:
- PRAO
- inga planer

Lördag:
- Stallet
- iinga planer

Söndag:
- träffa nån kompis?
- chillaaaaa

Måndag:
- PRAO
- inga planer

Tisdag:
- PRAO
- ridning

Onsdag:
- leeeeedig :D
- ridning (?)

Torsdag:
- Städdag osv. I skolan
- va me nån kompis eller åka till stallet

Fredag:
- skolavslutniiiiing! :DDDDDDDDDDD

Ååååh längtar! Btw. Så ska ja PRAOa i stallet, men de orkade ja inte skriva på varje PRAO-dag...


Kommentarer
Postat av: Maja den bäste Kärki

Hallå där ! Jag älskar skumbanan och jag älskar diiiiiiig asså jag ville bara skriva att du är så jävla underbar Linis pinis och Elsi pelsi också och Hannis pannis och Magdis pagdis! Vi måste ta och träffas snart och bada i ett bad med snorkeåkor! Nej men hugvudstabadet! Din blogg är så sjukt bra Linsen jag har läser den typ 24/7 nej men minst 7 ggr per dag! Jag vill att du ska veta att en gång när du sov väldigt djupt så stoppade jag in mitt finger i din näsa och tog en snorkråka för jag ÄLSKAR snorkeåkor mohahaha nej jag skoja men jag har väldigt tråkigt men vi ses i dom gröna snorkråkängarna! Bye bye kära vän! Love you bejbee

2012-05-29 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0