"
"

Världens bästa!

Hejhej!
Gårdagen tillbringades i stallet med alla, fixade allt - gjorde oscar fin, tog fram transportskydd, schabrak, täcke osv, fixade transporten o allt sånt! Blev väl klara runt halv 10, så då åkte ja hem, fixade lite mat till idag och tog fram allt jag skulle ha. Sen gick ja väl o la mig typ... Kunde jag somna då? Nej. Tror jag sov lite nångång mellan 02-03:30...

Klockan ringde iaf halv 5, fixade allt o satte oss i bilen o åkte till stallet. Vi va först på plats så fodrade och sen började ja fixa ponnyn som såklart skitat ner sig ordentligt under natten + dragit ur typ alla knoppar..  Men han blev superfin, lastade sen runt halv 7 o sen rullade vi mot vällingby.
Satte på mig ridstövlar, plastrong osv direkt när vi kom fram o började fixa oscar, red sen fram ordentligt i god tid, han va superfin o mjuk på framridningen, så den gick toppen! Däremot när vi kom in på banan stängde han av totalt, blev huuuuur seg somhelst, helt sjukt, tog inte skänkeln för 5 öre... Så nej, de gick ju inte toppen precis, dock såg det iaf liiite bättre ut på videon än va de kändes när jag red, herregud va jobbigt de va, va typ dyngsur av svett efter.. Häääärligt värre lixom, men hade ombyte med mig så de va ju lungt!
Nej men jag är nöjd ändå, de va supersuperroligt hela dagen o de va ändå första lokala så jag är inte missnöjd på något sätt!

Är sjukt trött nu så ska nog sova tidigt, sov ju typ ingening i natt...
men vi hörs, hare braa, puss!

Fotar bilderna på kameran för har inga på ipoden så ja dom är ju typ supersuddiga men de får ni leva med! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0