"
"

Ekonomi

Sitter (okej, ligger i min säng..) o försöker plugga lite ekonomii, går inte speciellt bra... Annars har väl dagen vart helt okej typ. Åkte till stallet sen o red dressyr på världens bästa gladdys och nu äntligen efter nån/nåra månader sådär fick jag äntligen tillbaka den där känslan som inte riktigt varit där sedan när vi red ute... Har bara gått neråt sen vi börja rida inne typ så de va skänt! Har ju blivit typ varje lektion att stödet har varit lite "glappigt" o lite till o från, men nuuuu så!
De gick sådär typ halva lektionen, sen börja vi me skänkelvikningar, vissa blev super, andra total katastrof, sen red vi skänkelvikningar i trav o hon va super fin, vissa kronglade lite här me men ja, sen efter skänkelvikningarna gick allt super resten av lektionen å då va hon superduper fin! Min prinsessa!

Men nu ska jag fortsätta plugga o kika lite sen ska jag sova. Kanske rider igen imorn bror på. Annars har ja inga planer. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0