"
"

Förlåt

Jag har vart så himlahimla trött senaste dagarna, typ somnat innan 10 lixom!
Nej men jag har ju jobbat mellan halvnio/nio- ungefär fyra, sen direkt till stallet, rida, åka hem, hemma typ nio, äter, duschar, är helt slut - går o lägger mig. Så ja de är inte myvke tid över till bloggen just nu. Kan inte heller blogga på dagarna då jag är på prao o har varken tid eller internet, så ja.

Men nu blir de ett litet inlägg här iaf. Dagarna har rullat på! Paroen är supermysig, mest "kolla-på" saker eftersom det inte finns så himla mycket för mig att göra där eftersom jag inte har nån direkt uppgift eftersom ja inte jobbar där. Fan va krångligt de va o förklara då - men ni fattar! Höhö..
Nej men personalen är verkligen supertrevliga!
Red oscar igår, gick inte alls lika bra som förra veckan, han super dtark i vänster och tog inte vänsterskänkeln alls..
Idag va de dressyr på gladdys, gick riktigt dåligt idag, sämsta gången tror jag. Red för linda och hon ville att vi skulle flytta upp tygeln i "vanliga bettsringen" istället för dom små under som dom annars sitter i. Så gjorde de, men de blev inte alls bra, skitsvårt, hon blev helt annorlunda o skitstark samtidigt som hon blev jätte ostadig o ja vet inte. Gick inge bra iaf.
Va sen möte efter om vällingby osv, sen åkte jag hem. Ätit väääärldens godaste marsipantårta, ååååh!

Men jag ska sova nu för jag är skittrött!
Prao imorn igen, ska fixa en sak me mami på lunchen tror jag, sen ska jag nog rida igen efter.
Hörs godnatt!

Vi får kämpa vidare 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0