"
"

Godnatt

Förlåt för dålig uppdatering, skrev faktiskt ett inlägg när jag kom hem men de försvann o sen orkade ja inte skriva om de...
Jag har iaf sett klart x-factor (aua, eller va hon heter gick vidare! Woop! ) nej men hon e bara 14 och feeett grym! Sen har ja duschat o nu ligger jag i sängen.
Iaf, imorn äre skola, helt okej dag tror ja. Sen efter de blire väl kanske läxhjälp o sen äre iaf stallet. Hoppas jag får rida Oscar min lilla bebibooo, är ju bara typ en månad kvar till Vällingby och jag har typ bara ridit honom en gång sen i april, och den gången gick väl inte sådär suuper.., så känns som de e dags att börja trimma lite nu lixom...

Men ja, jag ska läsa lite nu tror ja o sen ska jag somna tidigt, puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0