"
"

Helgen

Har typ redan skrivit om fredagen tror ja så börjar me lördagen.
Åkte in till stan vid 16 o mötte hanna. Vi gick runt o fixade magdas precent sen efter de åkte vi o mötte maja vi hufvudsta o så åkte vi till odenplan o fixade lite påsar, hähä, o sen gick vi satte oss i vasa parken ett tag innan vi gick till magda där vi spenderade resten av kvällen/natten. Hade grymt kul, kan kanske lägga upp en video sen, asså guud så jävla kul ja dör! 

Vi gick sen o la oss vid 1 nångång tror jag, dom andra somna sen efter ett tag medans jag låg vaken exakt hela natten. Shiiiet va kul jag hade då lixom... De va ju såklart ingen som uppdaterade ig, facebook, bloggade, svarade på kik, sms osv... Så ja, jag gjorde inte mycket, låg o väntade på att klockan skulle bli 6 då alla vaknade haha!

Söndgen då, "vaknade" vid 6 o ålte ner till stallet halv 7. Gick runt o kollade på alla duktiga o fotade lite på förmiddagen, sen stog ja funktionär maja o julia efter lunch. TrevlansTrevlans... Nej de va riiiktigt kallt, frös seriöst ihjäl!
Men åh ni skulle sett oscar! Han va så jääääävla fin så de ginns inte! Helt galet vilken energi. Hoppade finfint oxå men petade tyvärr sista med bak, skitsynd men jag tror anna va nöjd ändå! Borde hon verkligen va
Iaf!
Sen åkte ja hem direkt efter tävlinharna för jag frös aom en isbit, kröp ner me filtar i soffan o somnade typ, men molly skällde så vaknade typ.... Kollade på Solsidan sen iaf, åh älskaaaa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0