"
"

Lördag

Hejsan!
Vaknade runt halv12-12 imorse, riktigtriktigt skönt att äntligen fått sova ut! Vart så gaaalet trött den här veckan och även imorn blir de en tidig morgon så de va grymt skönt!
Gick upp sen iaf, åt lite osv. Den gick ja ut en "långpromenad" me Molly, va tänkt så iaf men hon ville inte alls gå så blev inte så långt ändå.
Tog en skön dusch sen iaf o sen har jag fixat mig lite o städat mitt rum.

Ska gå ner till bussen strax så ska ja in till stan o möta upp Hanna så ska vi fixa en sak. Sen åker vi o möter Maja runt 18 o så åker vi till magda sen.
Men ja ni får ha en bra dag så hörs vi kanske ikväll eller så om jag har tid, pusspuss!
Nemän guud så vacker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0