"
"

Seg dag

Usch den här dagen har inte varit min dag! Allt har vart skitsegt bara o ja vet inte. Hade väääärldens hemskaste idrottslektion + matte.. Ååh!
Har no prov imorn oxå, Shiiiet va kul..!
Nej men jag åkte till stallet sen typ direkt efter skolan, borstade på ponnyn nån timme o sen red jag. De gick inte speciellt bra.. Eller, ja vet inte, halterna gick helt okej idag, utom när dom ska va extreeemt långa, då tappar hon bara tålamodet o står o rycker me huvet.. Ökningarna gick väl oxå rätt bra egentligen. Men asså, ja vet intee, de går inte riktigt som jag vill ändå... Fast lektionerna för Petra är grymt roliga! Gör super roliga saker o de e faktiskt riktigt kul även fast de inte går bra.

Jaja jag kom hem för en stund sen iaf. Ätit lite o jag ska strax hoppa in i duschen. Men vi hörs kanske lite senare eller imorn. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0