"
"

Torsdag

Usch va hemsk skolan va idag! Eller ja iaf no-lektionerna, dom som annars brukar va dom bästa nuförtiden ju?
Nej men första no'n va ja supertrött o kunde inte tänka alls, o sen va provet as svårt! Den sista sidan va "np-frågor så dom gissade jag bara på, men ja tror hon sa att de va rätt när ja lämna in de så får väl hoppas att de hick bättre än va de kändes!

Nu e jag hemma, ska plugga lite, har matteprov imorn... Dock finns det inte riktigt något att plugga på till det, är "problemlösning". Skitjobbigt för jag kan plötsligt inte de längre! Fan!

Nej men jag ska bara ta de lungt idag, är kanelbullens dag oxå btw så går kanske upp o köper lite bullaaaaar!
Nej men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0