"
"

Studiedaag

Gud va skönt me studiedag imorn! Ska möta Maja i Kallhäll runt halv 12 ungefär, sen åker vi in till stan o sen ska vi fixa praogrwjjen oxå. Sen efter de åker jag till stallet o ride, så de blir säkert en bra dag!

Va me mami o bror i Täby innan, kolla data osv. Men köpte ingen, mamma skulle kolla nått först o allt va de va... Men aja, köper den väl förhoppningsvis i veckan iaf. Eller i helgen, haha fan vilken tid de tar!
Jaja, min iPod funkar förövrigt fortfarande inte... :(( och jag lånar just nu min brors. Fatta hur beroende, klarar mig inte ens en halv dag utan den, måste verkligen köpa en ny om den inte börjar funka snart!

Men ja, uppdaterar nog Inge mer idag, så vi hörs kanske imorn, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0