"
"

Tisdaaaag

hallojsan!
Min dag har vart riktigt mysig! Åkte i mötte upp maja runt halv 12, så åkte vi in till stan. Gick runt i massa affärer osv tills vi va helt slut i benen, så då tog vi en fika på wayne's o bara snacka i nån timme. Köpte iaf en sjuuukt fin, asskön vinterjacka på zara, typ marinblå me lite guld på. Sen köpte jag en asskön stickad tröja från vero moda och sen typ bodylotion osv från hollister. Kanske lägger upp bilder någon dag men som de ser ut just nu när inte ens min iPod funkar så får ni nog vänta tills jag får min data!

Vi åkte iaf till sumpan sen så hämta mami upp oss där så åkte vi till hunddagiset där vi skulle praoa, fast de va ju, ja ja vet inte men där kan vi verkligen inte va iaf, herregud!
Sen åkte vi to släppte av Maja o sen åkte jag o mamma till stallet. Jag red dragge o de gick superbta! Han va lite stark i början men han blev jätte fin o jag lyckades få till framdelsvändningarna heeelt okej oxå! Skitkul!

Imorn äre skola... Sen är de dressyr på min stjärna, hoppas de går bättre än förra veckan! Tror nån sa att vi skulle rida för Petra imorn oxå om jag inte minns helt fel så de kan ju va kul, rider aldrig för henne annars så de blir ju roligt isf ;)).

Men jaa, jag lär väl inte uppdatera särskiljt bra imorn heller men ni får väl leva me de, vi hörs iaf, puuuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0