"
"

Trueeee

• Jag, min familj, släkt osv har typ lite annorlunda humor, eller haha, vi har grym humor men de e fan inte många som fattar den, eller inte folk i min ålder iaf! För de e typ "mormor-och-morfar-humor" eller va nått sånt! Nej men asså typ Svensson Svensson, Lasse Åberg eller va han nu heter, "busikisar", "dag Otto" osv, (Hahah, typ ingen fattar va ja snackar om...?) Men sen har ja ju lite "olika sorters humor" så har samma humor som vissa av mina vänner oxå lixom ;)), även fast min släkts humor är bäst!

• Jag äääääääääääälskar serier! Sjukt mycke grymmare än filmer, fast LOL e ju undantag dåra! Haha!

• Jag hatar av hela mitt hjärta att åka bil!

• Jag älskar regn sålänge man slipper va ute i de!

• Jag vill ha cola nu men vågar inte hå ner o hämta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0