"
"

You will always have a special place in my heart

Jag har kollat på ung&bortskämd nyss o jag ska nog sätta på en film snart o sen sova.
Dagen har vart rätt seg, bara kollat film hela dagen typ.... Har inte fått nån so gjord heller så har lite smått panik över den oxå... Menmen, har lektion imorn så får jobba på bra då o sen sitta me den på torsdag om ja inte hinner klart.

Iaf, jag mår myckemycke bättre nu, behövde nog va hemma en dag o bara ta de lungt! Bara lite jobbig hosta kvar annars ere lungt! Så imorn blire skola för mig o sen dressyr på gladdys! Hoppas det går lika bra som förra veckan, och lite bättre med galoppen ;).

Jaja men vi Höörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0